poniedziałek, 16 września 2013

Max Factor Wild Mega Volume - Tusz pogrubiający rzęsy.

Wspominałam kiedyś o tuszu, który wygrałam przy okazji akcji Superpharm.To moja pierwsza taka wygrana. :) Akurat zbiegło się w czasie, kiedy miałam kupić tusz do rzęs, więc zaoszczędziłam.




Do tej pory moim ulubionym tuszem był słynny Colossal, jednak muszę przyznać, że Max Factor też daje sobie nieźle radę. Z natury mam długie rzęsy, więc nie potrzebuję ich wydłużać, bardziej zależy mi na pogrubieniu ich. 

Testuję go od jakiegoś czasu i w kilku słowach go opiszę.



Wygląd
* Zielone opakowanie, przyciągające uwagę
* Szczoteczka - dość duża i gruba (mi osobiście nie przypadła do gustu) 
 



Plusy
+ Ładnie pogrubia rzęsy
+ Nie kruszy się
+ Podkręca rzęsy
+ Ma głęboki, czarny kolor
+ Jest wydajny


Minusy 
- Szczoteczka ,,zabiera'' zbyt dużą ilość tuszu
- W związku z powyższym może sklejać rzęsy


Cena
ok 30-35 zł


Podsumowując - dobry i wydajny tusz. Coś dla osób, które z natury mają cienkie rzęsy. Daje naprawdę świetne efekty już po 1 warstwie. 


Używałyście kiedyś tego tuszu? :) Jaki jest Wasz ulubiony ?



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

10 komentarzy:

  1. Ja chyba nie mam ulubionego, jeszcze :D szkoda, że nie pokazałaś jak zachowuje się na rzęsach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Imp - bardzo bym chciała ale aparat mi nadal nie działa :(

    OdpowiedzUsuń
  3. też próbowałam go wygrać, ale mi się nie udało ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Samara - mi się udało nie wiem jak, tak szybko się to stało :D A polowałam 3 dni. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O, mój ulubiony to własnie żółty z maybelline :)
    MaxFactor miałam kiedyś jeden i byłam zadowolona, ale tego nigdy nie używałam. Też mam z natury długie rzęsy i zależy mi na pogrubieniu :) Jednak nienawidzę efektu sklejenia i cena dla mnie trochę zbyt wysoka.. chyba nie zakupię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Weronika - mi maybelline zawsze będzie najbliższy, nigdy się na nim nie zawiodłam ;)

    Jeśli chodzi o sklejanie to pewnie jest to wina tej szczoteczki, która nabiera za dużo tuszu. Ale już mam wprawę w nakładaniu tego kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że nie widać zdjęć. Ja z tuszami muszę uważać, bo mam bardzo wrażliwe powieki i wiele składników mi je podrażnia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi there! I'd like to invite you to my blog about cooking, baking, fashion, my daily diary, beauty and lots of next things...especially Greek insights Andie xoxox
    www.andie-chambers.blogspot.cz

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - daje mi to ogromną motywację do kolejnego pisania. :)

Nie piszcie proszę w stylu ,,zapraszam do mnie'' - i tak każdego odwiedzę.

Jeśli macie jakieś pytania - piszcie śmiało, postaram się szybko na nie odpowiedzieć.

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML