poniedziałek, 16 września 2013

Max Factor Wild Mega Volume - Tusz pogrubiający rzęsy.

Wspominałam kiedyś o tuszu, który wygrałam przy okazji akcji Superpharm.To moja pierwsza taka wygrana. :) Akurat zbiegło się w czasie, kiedy miałam kupić tusz do rzęs, więc zaoszczędziłam.




Do tej pory moim ulubionym tuszem był słynny Colossal, jednak muszę przyznać, że Max Factor też daje sobie nieźle radę. Z natury mam długie rzęsy, więc nie potrzebuję ich wydłużać, bardziej zależy mi na pogrubieniu ich. 

Testuję go od jakiegoś czasu i w kilku słowach go opiszę.



Wygląd
* Zielone opakowanie, przyciągające uwagę
* Szczoteczka - dość duża i gruba (mi osobiście nie przypadła do gustu) 
 



Plusy
+ Ładnie pogrubia rzęsy
+ Nie kruszy się
+ Podkręca rzęsy
+ Ma głęboki, czarny kolor
+ Jest wydajny


Minusy 
- Szczoteczka ,,zabiera'' zbyt dużą ilość tuszu
- W związku z powyższym może sklejać rzęsy


Cena
ok 30-35 zł


Podsumowując - dobry i wydajny tusz. Coś dla osób, które z natury mają cienkie rzęsy. Daje naprawdę świetne efekty już po 1 warstwie. 


Używałyście kiedyś tego tuszu? :) Jaki jest Wasz ulubiony ?



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

11 komentarzy:

  1. Ja chyba nie mam ulubionego, jeszcze :D szkoda, że nie pokazałaś jak zachowuje się na rzęsach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Imp - bardzo bym chciała ale aparat mi nadal nie działa :(

    OdpowiedzUsuń
  3. też próbowałam go wygrać, ale mi się nie udało ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Samara - mi się udało nie wiem jak, tak szybko się to stało :D A polowałam 3 dni. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O, mój ulubiony to własnie żółty z maybelline :)
    MaxFactor miałam kiedyś jeden i byłam zadowolona, ale tego nigdy nie używałam. Też mam z natury długie rzęsy i zależy mi na pogrubieniu :) Jednak nienawidzę efektu sklejenia i cena dla mnie trochę zbyt wysoka.. chyba nie zakupię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Weronika - mi maybelline zawsze będzie najbliższy, nigdy się na nim nie zawiodłam ;)

    Jeśli chodzi o sklejanie to pewnie jest to wina tej szczoteczki, która nabiera za dużo tuszu. Ale już mam wprawę w nakładaniu tego kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że nie widać zdjęć. Ja z tuszami muszę uważać, bo mam bardzo wrażliwe powieki i wiele składników mi je podrażnia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello, I'm here again, seeing updates. Excellent post, congratulations.
    Greetings from:
    http://el-cine-que-viene.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi there! I'd like to invite you to my blog about cooking, baking, fashion, my daily diary, beauty and lots of next things...especially Greek insights Andie xoxox
    www.andie-chambers.blogspot.cz

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - daje mi to ogromną motywację do kolejnego pisania. :)

Nie piszcie proszę w stylu ,,zapraszam do mnie'' - i tak każdego odwiedzę.

Jeśli macie jakieś pytania - piszcie śmiało, postaram się szybko na nie odpowiedzieć.

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML