sobota, 27 lipca 2013

Ochrona końcówek włosów.

 Jak wszystkie wiemy ochrona końcówek jest ważna w pielęgnacji włosów, ponieważ nawet najlepiej ułożona fryzura może być zniszczona przez taki szczegół. Warto więc zadbać o ich ochronę i cieszyć się dobrą kondycją włosów. 

Osobiście nakładam jedwab/serum ochronne na końcówki już od kilku dobrych lat, ponieważ mając włosy do pasa trzeba walczyć o to, aby były one zadbane. Poza tym posiadają one skłonność do niezmiernego plątania i obawiam się, że ciężko byłoby je czasem rozczesać bez takiego kosmetyku. Przetestowałam kilka produktów do tego stworzonych ale ciągle nie mogłam znaleźć tego ulubionego. Do czasu. :) Poniżej zamieszczam olejki wypróbowane przeze mnie.


Na początek znany chyba wszystkim Biosilk. Używałam go przez dłuższy czas i byłam zadowolona. Wygładza włosy i sprawia, że mniej się puszą. Jest przy tym wydajny. Posiada jednak alkohol, więc teraz wracam do niego bardzo sporadycznie. Przypadł za to do gustu mojej mamie, więc zawsze jest u nas w domu. 
Cena: 15ml - 9 zł
50 ml - 30-35 zł 



Kolejnym przetestowanym przeze mnie jest  jedwab Marion z olejkiem arganowym. Jego działaniu nie mam nic do zarzucenia, skutecznie wygładza włosy i przy tym cena jest dość przystępna. Jedynym minusem jaki u niego zaobserwowałam jest to, że ma dość tłustą konsystencję i na moich włosach powodował szybsze przetłuszczanie się. Poza tym nie jest powszechnie dostępny, można go kupić raczej w mniejszych drogeriach. (Przynajmniej w moim mieście)
Cena: 50 ml - 10-12 zł


Trzecim serum na końcówki jest też dość popularny Green Pharmacy.Wygładza, posiada fajny skład, więc czego chcieć więcej. Malutki minus za zbyt gęstą konsystencję, przez co ciężko mi się go rozprowadza na włosy.Można go nabyć niemal w każdej drogerii.
Cena- 30 ml - 10 zł



Ostatni - mój ulubiony :) L'oreal Mythic Oil. Zostawiłam go na sam koniec, ponieważ dla moich włosów to absolutny numer jeden. Najlepszy do tej pory używany przeze mnie olejek, wspaniale rozświetla włosy, bardzo dobrze wygładza i jest przy tym niesamowicie wydajny. Zapach - nieziemski! :) Nie powoduje przetłuszczania się włosów. Wystarczy bardzo niewielka ilość kosmetyku a efekt jest rewelacyjny. Jest na mojej półce od dłuższego czasu i wszystko wskazuje na to, że zostanie tutaj na stałe. :)
Cena - 125 ml - 60 zł

Jakie są wasze ulubione kosmetyki do końcówek włosów? :)



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

2 komentarze:

  1. szkoda, że to serum z loreala jest takie drogie, bo już bym go brała :) muszę znaleźć coś na końcówki, niestety do tej pory każde serum nawet z olejkami powoduje sztywność na moich włosach albo jest zbyt ciężkie..

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam zajrzeć na all, tam można go kupić już za około 35 zł :) A jak nakładasz to serum? Od połowy włosów w dół? I w jakich ilościach ? Bo to może być kluczowe w rozwiązaniu sztywności włosów. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - daje mi to ogromną motywację do kolejnego pisania. :)

Nie piszcie proszę w stylu ,,zapraszam do mnie'' - i tak każdego odwiedzę.

Jeśli macie jakieś pytania - piszcie śmiało, postaram się szybko na nie odpowiedzieć.

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML