sobota, 2 listopada 2013

Aktualizacja włosów + podcięcie.

Dzień dobry :)

Przez popsuty aparat nie miałam okazji wklejać zdjęć ani włosów. Jednak teraz udało mi się zrobić zdjęcie włosów, które przy okazji ścięłam kilka dni temu.Nie poszło ich dużo, najwyżej kilka 5-7 cm. 
Mimo to, jestem bardzo zadowolona z tego jak się układają. 
A jak wiadomo - ciężko trafić na dobrego fryzjera, który ścina 10 a nie 1 cm. Moja fryzjerka wyznaje zasadę, że bez sensu jest zrażać dziewczyny, które usiłują zapuścić włosy a jedna wizyta potrafi popsuć te plany (a mało tego) powoduje znienawidzenie fryzjerów. Myślę,że każda z nas wie o czym piszę. ;) Dlatego podczas ścinania pokazuje mi ile zamierza je skrócić, co bardzo mi odpowiada i nie powoduje nerwowego spoglądania na podłogę w celu ocenienia jej jakości usług fryzjerskich. ;)



Przechodząc do aktualizacji na dzień dzisiejszy moje włosy prezentują się tak :


Jak je pielęgnuję?

- Używam szamponu Hipp (opisanego notkę niżej)
- Odżywka do włosów Diplona z Biedronki
- L'oreal Mithic Oil

- Nie farbuję i nie prostuję. 


Jeśli macie jakieś pytania - piszcie w komentarzach, chętnie na nie odpowiem. :)
Pozdrawiam!



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

14 komentarzy:

  1. Masz cudowne włosy *.* i ładnie się ułożyły na końcach :). U mnie aktualizacja jutro :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Eve - pewnie przez to ścięcie tak się układają. Dziękuję :*
    I czekam na Twoją aktualizację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie tak.Widać, że są zadowolone z podcięcia :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz piekne dlugie włosy :) tez zapuszczam do takiej długosci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Agnieszka - dziękuję i trzymam kciuki za Twoje zapuszczanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. masz piękne, długie i gęste włosy, tylko pozazdrościć :)
    ja również ani nie farbuję, ani nie prostuję włosów, a mam rzadkie włosy i jeszcze ciągle wypadające :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)

      Wzmacniasz je czymś? Próbowałaś wcierek albo pokrzywy?

      Usuń
  7. ojej nie wiem kiedy ja się takich doczekam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - daje mi to ogromną motywację do kolejnego pisania. :)

Nie piszcie proszę w stylu ,,zapraszam do mnie'' - i tak każdego odwiedzę.

Jeśli macie jakieś pytania - piszcie śmiało, postaram się szybko na nie odpowiedzieć.

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML