wtorek, 12 listopada 2013

Krem do twarzy Siquens.

Dzień dobry :)

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją mojego (do tej pory) ulubionego kremu do twarzy. Cerę mam mieszaną, raczej w kierunku suchej, szczególnie w okresie jesienno-zimowym. Dlatego potrzebuję kremu, który dobrze ją nawilży. Kilka miesięcy temu będąc na zakupach, Pani doradziła mi wypróbowanie kremu właśnie z firmy Siquens do skóry odwodnionej. I powiem szczerze,że nie zawiodłam się. :)



A teraz kilka słów ze strony producenta:

,,Krem Siquens MedExpert do skóry odwodnionej i przesuszonej przeznaczony jest do napiętej, szorstkiej i łuszczącej się skóry. Szczególnie polecany osobom, których cera może być przesuszona wskutek częstego przebywania w klimatyzowanych pomieszczeniach, oddziaływania wiatru, ostrego powietrza, zimna, zmian hormonalnych lub zażywania antybiotyków. Zapobiega utracie wody z naskórka i reguluje proces jego złuszczania.
Przywraca skórze elastyczność i gładkość, zapewniając uczucie komfortu i delikatnego chłodu. Dzięki witaminie E, dodatkowo wspomaga naturalne funkcje ochronne skóry, zapobiegając szkodliwemu działaniu czynników zewnętrznych i wolnych rodników.
Zawiera formułę DermoSekwencyjną umożliwiającą stopniowe uwalnianie substancji czynnych i aktywne działanie kremu przez cały dzień lub noc.
Nie zawiera parabenów ani parafiny. Przebadany dermatologicznie.''





Używam już 2 opakowanie i jestem bardzo zadowolona. Obawiałam się, że moje czoło będzie po nim świecić ale nic podobnego. Dobrze nawilża i rzeczywiście redukuje uczucie ściągnięcia, którego nie lubię. Ma lekką konsystencję, która szybko się wchłania. Dodatkowo jest dość wydajny i często można zakupić go w promocji.

Cena : ok 30 zł/30 ml
Używałyście jakiegoś produktu z tej marki ? :)
Pozdrawiam!





Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - daje mi to ogromną motywację do kolejnego pisania. :)

Nie piszcie proszę w stylu ,,zapraszam do mnie'' - i tak każdego odwiedzę.

Jeśli macie jakieś pytania - piszcie śmiało, postaram się szybko na nie odpowiedzieć.

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML