niedziela, 8 grudnia 2013

Aktualizacja włosów.

Dzisiaj kolejna aktualizacja włosów.
Sądząc po zdjęciach z poprzedniego miesiąca mam wrażenie,że troszkę podrosły, jednak nie bawię się w liczenie ile cm. Dla mnie najważniejsze jest to,że są długie i w dość dobrej kondycji. :)

Podczas tego miesiąca przyznam,że pielęgnowałam je w dość skromny sposób ze względu na ogromną ilość nauki. 

Oto jak prezentują się w tym miesiącu:
Co stosowałam na włosy?
- Szampon Hipp
- Odżywka Diplona
- Olej kokosowy Vatika
- Isana Arganowa
- Odżywka Jantar

To chyba na tyle. :)
A jak tam Wasze włosy? 
Pozdrawiam! 



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

14 komentarzy:

  1. ale masz długaśne wlosy.. marzenie :))
    zapraszam na rozdanie do mnie!
    http://pannakatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie Ty masz piękne i lśniące włosy! Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Włoski zachwycają długością- super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super długość i jakie piękne. Musze koniecznie zakupić szampon Hipp!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję! Co do szamponu- baardzo gorąco polecam. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - daje mi to ogromną motywację do kolejnego pisania. :)

Nie piszcie proszę w stylu ,,zapraszam do mnie'' - i tak każdego odwiedzę.

Jeśli macie jakieś pytania - piszcie śmiało, postaram się szybko na nie odpowiedzieć.

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML