niedziela, 23 lutego 2014

Farmona - mus brzoskwinia i mango.

Czy może być coś lepszego niż wieczorny prysznic a po nim posmarowanie ciała pachnącym balsamem? :) 

Nawilżanie skóry jest ważnym elementem codziennej pielęgnacji. Będąc ostatnio na zakupach zauważyłam w promocji mus do ciała od Farmony. Intuicja podpowiedziała mi,że mieszanka brzoskwini i tropikalnego mango może dać wspaniały zapach. I nie myliłam się! Niewątpliwie jest to jeden z plusów tego kosmetyku. 


Poza walorami zapachowymi mus ma pomóc nam w utrzymaniu odpowiedniego nawilżenia skóry, ponadto ma ją ujędrniać i wygładzać. Szczerze mówiąc mam ten kosmetyk za krótko, aby ocenić czy nawilża on skórę na dłuższą metę, jednak co do wygładzenia jestem zadowolona. Nie wspominając już o wygładzeniu po wcześniejszym peelingu. :) 

Konsystencja jest treściwa i dość gęsta. Nie spływa z dłoni. Poza tym jest nieco inna niż zwykłe balsamy, mi osobiście lekko przypomina galaretkę. Mimo to szybko się wchłania. 


No i zapach! :) Myślę,że będzie moim faworytem na lato. Utrzymuje się zaskakująco długo. Po wieczornym wsmarowaniu jest wyczuwalny nawet rano. 

Musy dostępne są również w innych wariantach zapachowych - Melon i Arbuz oraz Figi i Daktyle.
Cena 9-13 zł / 300 ml.

Używałyście tego musu? :)



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - daje mi to ogromną motywację do kolejnego pisania. :)

Nie piszcie proszę w stylu ,,zapraszam do mnie'' - i tak każdego odwiedzę.

Jeśli macie jakieś pytania - piszcie śmiało, postaram się szybko na nie odpowiedzieć.

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML