poniedziałek, 24 lutego 2014

Nowość od Nivei - pomadka brzoskwiniowa.

Całkiem niedawno w Rossmannie pojawiły się dwie pomadki firmy Nivea - Brzoskwiniowa i Arbuzowa. Długo się wahałam, którą wybrać i ostatecznie padło na tę pierwszą. 

Jako, że ostatnio mam słabość do tego zapachu, koniecznie chciałam przetestować tę pomadkę. Co prawda, napisane jest, że zawiera ona delikatne drobinki (czego osobiście bardzo nie lubię) jednak są one bardzo delikatne i nie dają efektu ''iskrzących'' ust. :)


Zapach-oczywiście rewelacyjny. Jest dość intensywny, co mi nie przeszkadza. 
Jeśli chodzi o kwestię nawilżenia - zobaczymy jak będzie się sprawować przez najbliższy czas i dam znać. 
Pomadka delikatnie barwi usta. Jednak nie jest to kolor który tutaj widać, raczej daje im delikatny połysk.
Trwałość- jest taka sama jak pozostałe pomadki Nivea.
Cena - 7.49 zł
Słyszałyście o tych pomadkach? :)




Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

1 komentarz:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - daje mi to ogromną motywację do kolejnego pisania. :)

Nie piszcie proszę w stylu ,,zapraszam do mnie'' - i tak każdego odwiedzę.

Jeśli macie jakieś pytania - piszcie śmiało, postaram się szybko na nie odpowiedzieć.

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML