czwartek, 1 sierpnia 2013

Babydream fur Mama- Wohlfuhl-Bad (Balsam do kąpieli)

 Długo się zastanawiałam czy zakupić ten balsam ale po zachwytach koleżanek i ja sięgnęłam po niego ze sklepowej półki. Poza tym zaciekawił mnie skład, który ma bardzo przyjemny no i cena (9,99 - 500ml) Co ciekawe można go używać również do mycia włosów (w zasadzie to jest główny powód, dla którego go kupiłam) 

Po przetestowaniu go stwierdzam,że :

* bardzo dobrze się pieni
* jest wydajny
* ma ładny zapach
* nawilża skórę
* nie wywołuje podrażnień
* nie powoduje wysuszenia

Jeśli chodzi o włosy :

* wygładza je
* nie wysusza
* powoduje,że włosy są miękkie i zdyscyplinowane
* nie podrażnia skóry głowy

Jedynym minusem jest dość rzadka konsystencja, jednak można to mu wybaczyć. :)

Skład: : Aqua, Glycine Soja (Soybean) Oil, Sorbitol, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Cocoamphoacetate, Cocamidopropyl Hydroxysultaine, Parfum, Sodium Chloride, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Glycerin, Whey Protein, Lactose, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Polyglyceryl - 10 Laurate, Polyglyceryl - 2 Laurate, Glyceryl Caprate, Xanthan Gum, Tocopherol, Citric Acid.




Używałyście tego balsamu na włosy? :)



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

1 komentarz:

  1. używałam tego balsamu do mycia włosów i do kąpieli przez naprawdę długi czas :) później nie mogłam go znaleźć, aż w końcu okazało się że zmienił opakowanie ;) pamiętam, że dzięki niemu nigdy nie miałam wysuszonej skóry, nie musiałam stosować kremu do rąk ani do stóp i cały czas czułam się taka mięciutka i nawilżona :D włosy też były bardzo zadowolone, muszę kiedyś wrócić do niego jak uda mi się wygrać z moją kapryśną skórą głowy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - daje mi to ogromną motywację do kolejnego pisania. :)

Nie piszcie proszę w stylu ,,zapraszam do mnie'' - i tak każdego odwiedzę.

Jeśli macie jakieś pytania - piszcie śmiało, postaram się szybko na nie odpowiedzieć.

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML