czwartek, 8 sierpnia 2013

Płukanka z mandarynki + nowości kosmetyczne.

  Od dawna zamierzałam wypróbować płukankę z mandarynki, którą znalazłam na blogu Eve. W końcu ją zrobiłam, jest bardzo prosta i można ją szybko wykonać. Ma ona na celu przede wszystkim nabłyszczyć włosy i domknąć łuski. (Za zgodą Eve sporządzam niezwykle długi przepis ;) )

Składniki potrzebne do płukanki :
* Szklanka przegotowanej wody (ja miałam większą szklankę niż 250 ml)
* 2-3 łyżki wyciśniętego soku z mandarynki.

Taką miksturą płuczemy włosy już po umyciu szamponem i zastosowaniu odżywki.

Koniec ! :)

Moje włosy po niej są miękkie i rzeczywiście błyszczące, łatwo się rozczesują. Na pewno jeszcze nie raz jej użyję, chociaż powiem szczerze, że płukanka z pokrzywy lepiej działa na moje włosy.

Stosowałyście kiedyś taką płukankę ? A może macie swoje inne ulubione? ;)




Przy okazji będąc wczoraj u babci dostałam od niej mały prezent w postaci kilku kosmetyków (ona nie używa kolorówki, więc dała mi) Jestem bardzo zadowolona z kolorów pomadki i błyszczyka! :)


- Pomadkę Dior Rouge nr. 553
 


- Błyszczyk Clarins Eclat Minute 

O błyszczyku Clarins mogę powiedzieć wiele dobrego. Kolor jest przepiękny, długo utrzymuje się na ustach i co dla mnie ważne przy wyborze błyszczyku - nie klei się na ustach, czego nie cierpię. Ma dość rzadką konsystencję co dla mnie jest na duży plus. Reszty jeszcze nie używałam, napiszę o nich przy okazji następnej notki.


-Tusz L'oreal Voluminous



Pozdrawiam. :)



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

4 komentarze:

  1. Robiłam sobie taką samą płukankę w zimę, włosy rzeczywiście mocno po niej błyszczą :) stosowałam też taką z ugotowanych skórek mandarynki i też była bardzo fajna :) zazdroszczę nowych kosmetyków, patrząc po firmach podejrzewam, że ich ceny są całkiem spore, więc i jakość pewnie super :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O płukance ze skórek jeszcze nie słyszałam, chętnie przeczytam przepis. :)
    Co do kosmetyków to racja, ceny są kolosalne i sama bym na pewno ich nie kupiła ale jak babcia ich nie chciała to aż żal, żeby się zmarnowały. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na recenzje tej pomadki bo podoba mi sie jej kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na dniach ją wypróbuję to napiszę coś tutaj. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - daje mi to ogromną motywację do kolejnego pisania. :)

Nie piszcie proszę w stylu ,,zapraszam do mnie'' - i tak każdego odwiedzę.

Jeśli macie jakieś pytania - piszcie śmiało, postaram się szybko na nie odpowiedzieć.

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML