środa, 5 marca 2014

Efekty olejowania paznokci po 2 tygodniach - zdjęcia.

Witam. :)

Do olejowania paznokci podchodziłam dość sceptycznie i wcześniej próbowałam o nie zadbać ale zazwyczaj zapominałam o tym, że trzeba do tego podejść dość regularnie i moje próby spełzały na niczym. Jednak od dwóch tygodni podeszłam do tego bardzo sumiennie i efekty które zobaczyłam są zdecydowanie lepsze, niż się spodziewałam. :) Na początek napiszę co stosowałam.



Do małej buteleczki po skończonej odżywce wlałam :



- Olejek Rycynowy - myślę, że znany większości z Was. Można używać go również do rzęs czy włosów, jednak teraz wsmarowywałam go głównie w paznokcie. Można dostać go w aptekach a jego koszt wynosi kilka zł w zależności od pojemności buteleczki.









 

- Olejek do masażu ciała Alterra Papaja i Migdały - Drugi wspaniały olejek, który ma wiele zastosowań, które zresztą opisywałam niedawno Klik. Koszt tego olejku ok 15-16 zł.








Co dalej?

Po stworzeniu tej mikstury nakładałam ją na czyste paznokcie kilka razy dziennie. Starałam się, aby paznokcie i skórki były nasmarowane po myciu naczyń/ kąpieli itp. Olejek kładłam na czyste paznokcie, bez żadnych lakierów na całą ich powierzchnię oraz co najważniejsze na skórki i tak siedziałam przez 10-15 minut. Jeśli zdarzyło mi się pomalować paznokcie to zostawiałam odstęp między lakierem a skórkami tak, aby wsmarowywać w nie olejek. 


Efekty

Chyba najważniejsza część :) W skrócie - paznokcie rosną jak szalone! Jestem bardzo zadowolona z tej kuracji, bo przyznam szczerze, że przez kilka miesięcy nie mogłam zapuścić paznokci. Jak już trochę podrosły to musiałam je obcinać, ponieważ były okropnie porozdwajane i wyginały się w każdą stronę. Teraz nie mam tego problemu, paznokcie są mocne i twarde a ja z radością mogę kłaść na nie lakier. Poza tym skórki wyglądają o niebo lepiej, ponieważ są nawilżone i nie mam potrzeby ich wycinać, jedynie odsuwam je drewnianym patyczkiem. No i biała końcówka paznokci bardzo mnie cieszy. :)
Poniżej wklejam zdjęcie po dokładnie 13 dniach mojej kuracji. Ciekawe, jak będą wyglądały po miesiącu.





Słyszałyście o tej metodzie? Używacie jej? :)
Pozdrawiam!



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

4 komentarze:

  1. Słyszałam, że olejowanie działa cuda - jest nawet na Wizazu wątek poświęcony tej metodzie odżywiania paznokci :-) Świetne efekty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam widziałam :) O ile kojarzę tam były zdjęcia po 3 miesiącach stosowania. Efekty fenomenalne :)

      Usuń
    2. Oj tak efekty dziewczyny mają cudowne. Dzięki olejowaniu zyskały również przyrost :-)

      Usuń
    3. Na przyrost trzeba nieco poczekać ale mimo to warto! :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - daje mi to ogromną motywację do kolejnego pisania. :)

Nie piszcie proszę w stylu ,,zapraszam do mnie'' - i tak każdego odwiedzę.

Jeśli macie jakieś pytania - piszcie śmiało, postaram się szybko na nie odpowiedzieć.

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML